Mystery Shopping
Mystery shopping/calling - metóda, ktorou pomocou „fiktívnych zákazníkov“a fiktívnych nákupov anonymne a objektívne hodnotíme profesionalitu zamestnancov(obchodníci, predajcovia, asistentky...) v kontakte s klientom. Identifikáciou najsilnejších a najslabších miest a činností spoločnosti. Touto metódou jasne odhaľujeme príležitosti k neustálemu zlepšovaniu výkonnosti a kvality obsluhy vašich zákazníkov.V prípade ak máte vlastné call centrum, resp. internú sieť predajcov dokážeme Vám zabezpečiť efektívnu a hlavne nezávislú kontrolu ich reálnej výkonnosti a kvality. Vieme Vám presne zmerať odbornosť a ochotu každého jedného telefonického operátora, resp. pracovníka bez toho aby bolo takéto hodnotenie poznačené "interným pohľadom" a bez rizika úniku informácií o takejto kontrole.
Náš prístup:
- prieskum sa vykonávame systematicky počas celej doby trvania projektu, pričom frekvenciu návštev si určujete vy
- posudzujeme len tie parametre, ktoré sú pre špecifický biznis vášho podniku rozhodujúce
- tajné nákupy/volania vykonávame pomocou skúsených a vyškolených špecialistov
- metodiku a výstupy prispôsobujeme podľa vašich očakávaní
- vytvoríme podrobnú správu, kde sú analyzované sledované položky a navrhneme odporúčania k riešeniu odhalených nedostatkov
- pomôžeme pri implementácií potrebného rozvoja
Čo vám mystery shopping/calling prinesie:
- získate objektívny pohľad „zákazníka“ na prácu vašich predajcov /zamestnancov
- identifikujete potreby ďalšieho rozvoja zamestnancov k profesionalite predajcu z rôznych pohľadov – technické špecifikácie produktov, predajné zručnosti,..
- motivujete zamestnancov k neustálej 100% starostlivosti o zákazníkov
- zvýšite spokojnosť vašich zákazníkov so službami, ktoré poskytujete
KURZY, SEMINÁRE WORKSHOPY A TRÉNINGY
firmy a podnikatelia
- Podvojné účtovníctvo
- Mzdy a personalistika
- Zákonník práce a právne minimum
- Personalistika 1
- Personalistika 2
- Personalistika 3
- Časový manažment
- MS Windows pre pokročilých
- MS Word pre pokročilých
- MS Excel pre pokročilých
- MS Powerpoint pre pokročilých
- MS Internet a elektronická pošta pre pokročilých
- Efektívne využitie Tabletu
manažéri
- Time management - Manažment času
- Prezentačné zručnosti
- Psychológia na pracovisku
- Tím a budovanie tímu
- Stress management - Manažment stresu
- Neurolingvistické programovanie
- Projektový manažment
- PR vzťahy s verejnosťou
- Vzťahy a rozvoj zamestnancov
- Motivácia a systémy odmeňovania
- Tímová práca a stretnutia
- Efektívna porada
- Asertivita
- Riadenie a vedenie ľudí
- Efektívna komunikácia
- Personálny audit
- Hodnotiace rozhovory
- Syndróm „Burn-out“
- BSC- Balanced ScoreCard
- Riešenie konfliktov
- NLP- Neurolingvistické programovanie
- Efektívna komunikácia a úspešný prejav
- Rétorika
- Interpersonálna komunikácia
- Vzťahy na pracovisku
- Aktivity manažment a kontroling
- Psychologia osobnosti
- Psychické procesy
- Efektívna komunikácia
- Riešenie konfliktov
- Zvládanie stresu I.,II.
- Psychologia na pracovisku
- Sociálna interakcia a adaptácia
- Úspešný prejav I.,II.
- Media training
- Outdoor teambuilding
- Teamspirit
- E:motional Games
- Coaching
nezamestnaní
- Jednoduché účtovníctvo
- Poradenstvo v súvislosti s prípravou na samozamestnanie-podnikanie
- Socialno-psychologický vycvik
- Komunikácia a prijímaci pohovor u zamestnávateľa
- Právne minimum
- Finančný a investičný poradca
- Poradenský kurz pre nezamestnaných starších ako 40 rokov veku a viac
- Poradenský kurz pre skupinu nezamestnaných so základným vzdelaním
- Poradenský kurz pre skupinu nezamestnaných absolventov škôl
- Kvetinové a aranžerske práce
- Murár
- Zvárač
- Klampiar
- Zámočník
- Základy obsluhy osobných počítačov
- Základy práce s MS Access
- Základy práce s Microsoft PowerPoint
- ECDL testovanie
- Masérsky kurz a vodoliečba
- Kurz Opatrovania
- Zákonník práce a Právne minimum
- Tréner fitnes I. a II. kvalifikačného stupňa